dina problem behöver du inte dra in mig i

Har inte bloggat på ett tag men har varit sjuk, trött och haft mycket att göra. Men nu får det bli et snabbt inlägg. Ligger i soffan med min marcus som spelar xbox, killar.. Men iaf så har vi bestämt oss för att gå ut idag, även att det blir pizza ikväll ute på en filt i solen :)

Har också köpt ny mascara, kände att det var dags eftersom min gamla började klumpa sig ganska rejält och var helt torr. Så nu blev det en ny. Hade Maybellines define a lash förut men nu blev det den nya Maybelline define a lash volume, har presis sminkat mig och jag måste säga att den var riktigt bra!

image263


Har bytt msn också på grund av att alldeles förmånga har min msn och att den har hamnat runt på olika hemsidor och då addar opassande människor min msn.
 
Jag hade också helt glömt bort att jag skulle be pappa sätta in pengarna på marcus pappas konto för Mallorca resan! Så nu ringde jag honom och han skulle försöka göra det på detsamma!

Pössspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback