jag älskar dig marcus

Tacktack, roligt att höra, skriv gärna vem du är :)

Nu ligger älskling och sover i min stora säng, disken står på diskbänken och solen lyser in genom ballkong dörren. Vad lockar mest? Tror jag går ut och solar, haha! Vi hade det jätte mysigt igår då vi först åkte hem till mig, gav min kissemiss mat för att mamma är bortrest och sen gick vi ut och picknickade. Efter så åkte vi till stan för att se Kth-karnevalen, måste säga att några av dom var riktigt sköna :)) Allt var frid och fröjd tills ett kinespar ställde sig precis framför oss, såg itne ett skit, så vi bytte sida av gatan och där var det sol, mys det med.

Idag blir det nog så att jag ska sola ett tag, sen ska jag och bebis åka mot brommaplan och jag ska hem till min pappa. Marcus ska (trorjag) spela fotboll med sina kompisar och sen blir det väl gta at home.

Ha en underbar dag! nu ska jag dra mig ut på ballkongen. mer uppdatering ikväll, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback