MR sexmachine

Imorn tror jag att jag och storasyster tar en tur förbi solaret, måste ju vara fräch till balen ;) Har massor planerat i veckan och eftersom det är betygsättning på fredag så ska allt in nu. Usch!

Nästa vecka är balen tror jag haha och systers student, är ledig tre dagar då! YES :D Så skönt :) Fast på tisdagen åker bebis till Grekland med sina killkompisar, YEY. Nej men vi har planerat att vara "sjuka" på måndagen och bara mysa. Gud vad jag kommer att sakna honom.

Sen måste jag få in en plats till min bästa vän med, har inte träffat karln på tusen år känns det som. Det är dags nu :)

/ L


Kommentarer
Postat av: Anonym

de lila e snyggt, dom andra va roliga!

Postat av: Anonym

fin blogg=)



haft en bra söndag?

2008-05-25 @ 21:39:38
URL: http://ampele.blogg.se/
Postat av: -.-.-.-.-.-

GREKLANDGREKLANDGREKLANDGREKLANDGREKLAND!

2008-05-27 @ 16:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback