Tiden förändrade dessa personer som var mina vänner förut

"Tiden förändrade dessa personer som var mina vänner förut"

Ganska kul att prata med dig om allt det där. Du som sett dom från dess och till nu, haha. Hur ni har förändrats på så kort tid. Ni är inte de personer jag lärde känna som 10 åring. Ni ändrade er redan medan vi var vänner, jag kände hur mellanrummet växte och hur era person skillnader ändrades från tillfälle till tilfälle. Jag tyckte verkligen om er, men nu, nej fy fan.

Jag är otroligt glad på att jag inte hamnat på samma ställe som ni.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

haha, näe..kronan har jag bara på mig när jag diskar, städar och betalar räkningar..så det hela känns lite lyxigare ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback