Avslutat kapitel

Nej nu har jag fan tappat allt hopp om både dig och alla andra.
Jävla idioter. Såklart du var så jävla snäll mot mig och så fort
jag vänder mig om hugger du mig i ryggen. Du vet att man inte
vill höra såna ord. Jag klarar inte av att höra dig kalla mig hora
varje jävla gång vi pratar.

Nej det är inte synd om mig. Jag klarar mig jävligt bra. Och det
kommer jag göra med. Det är synd om dig, du som är så jävla
beroende av dina ännu mer misslyckade wanna be kompisar,
kan inte ens stå på dina egna ben, nej du måste vara som dom.
Klandrar dig inte egentligen, du är svag. Det har jag alltid vetat.

Byebye, vi hade roligt så länge det varade..Har ärligt haft två av
dom bästa åren i mitt liv med dig, men du har förändrat dig
totalt. Du är inte längre killen jag blev så jävla kär i.


Kommentarer
Postat av: sophia

HIGH FIIVE SISTAH! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback