du gjorde det enkelt, tack

Förut var det Lovisa & Marcus. Marcus & Lovisa. Ett. Nu är det bara
Lovisa. 

Du förstörde mig, du förstörde vårt förhållande. Ärligt så
tror jag du stängde av varje jävla fungerande hjärncell hos
mig, för så som du fick mig att blunda för sanningen har fan
ingen gjort förut, nu har jag sett hur jävla beroende du är
över att ha kontroll över mig. Du sa att du ville ha tillbaka mig.
Sedan vi gjorde slut har du endast fått mig att må så jävla dåligt
och du kommer inte lyckas med det mer, jag fattar inte hur du
spelar detta spel, nu har jag ändrat reglerna.

Du sårar mig sjukt, sen ber du om en chans till? Sen beter
du dig som en jävla idiot mot mig? Hur fan tänker du? Eller
gör du det alls?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback