kokain

Idag möttes jag o mickis utanför skolan halv nio och gick sedan upp för att plugga, blev
inte allt för mycket pluggande utan vi snackade mest. Men det gick väl halvbra på provet.
Hoppas på g, haha! Hade sedan mentor men var bara där i tio min se fick vi lunch. Sjukt
lång lunch föresten, ca två timmar och tio min. Äcklig mat i skolan så jag och mickis köpte
fruktsallad och satte oss vid datorn ist. Slutade två och drog hem, fick föresten reda på att
 jag fick vg på naturläxan som jag trodde jag skulle få ig på, kan kanske mer än vad jag trodde.

nu ska jag titta på vänner om tjugo min och innan dess plugga lite, ciao!






Fuck you, jag var lika shäääxy för två år sen ^^


Kommentarer
Postat av: a

grrr vilka snyggingar kan jag få deras nummer?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback