Kim är skoen

Haha en skön torsdag i plugget:

det hela börjar med kim:
med weed från ukraina springer från aina

kims polare:
hehe.. på bio me plugget,
kan det där tugget, med kokset i fickan
som kommer från smugglet
drog en lina och axade från bengen
vifta me en gun o tog din morsa hårt på sängen

kim:
du snackat mycket om tjack
men det som gör mig lack är att
du är svenne madderfakk.
Men medans du står och leker hård
skickas din morsa in på långvård
för att horan tog en överdos när hon
blanda crack och hårs till mos!

polare:
du bor typ i årsta
i en liten hårsar-kula
din fula jävla åsna
ska få äta upp min sula.
jävla svenne tror du jag e galen,
jag drar en gubbe fult tjack om den e fint malen
rond två mellan svensken och negern
slutar på ett fint sätt,
svensken tar segern.


(så klockrent slut, fan vad vi garvade!)

kim:
jag ska cutta dig ditt hårsmån,
du rappar som ett fån.
din text är ett minne blått
när jag tar dig ditt stolpskott


polare:
korta texter från en apa,
när jag sparkar så ska du gapa..
tror du e ball när du kallar mig stolpskott
du äter bajs och tycker det är gott.
avslutar texten med ett slag mot din skalle..
öppna munnen och smaka på min balle


och så här fortsatte dom ett bra tag...

(taget från min kära gulleplutt sophia)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback