Broes before hoes?

Detta gör mig sjukt irriterad. Snacka inte om mig när
du vet att dina kompisar är så pass falska att det
kommer fram till mig. Ärligt, att du inte skäms. Hon
beter sig som en fitta mot dig och du går runt och
påstår att du är kär i henne. Jag tycker synd om dig,
för förut när du var normal och inget fjortisäckel så
tyckte man faktiskt om dig. Nu garvar man bara.
Att man kan ändra hela sin personlighet och utseende
för en jävla brud? Och gnäll inte på att han dissar
er för mig ibland, för du har gjort precis likadant.

Och ja, jag sa sjukt mycket idiotiska saker den kvällen.
Han och jag hade det inte bra, vi hade inte haft det bra
på väldigt länge. Jag ångrar faktiskt inte det här, jag
hade en bra dag och hade inte mått så bra på jävligt
länge. Nu är det hans och mitt beslut. Du behöver inte
ens kommentera det.

Vad var det du sa förut? Broes before hoes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback