En förklaring.

Haft en sjukt irriterande dag idag. Vill nog mest bli av
med alla runt omkring mig. Låt mig vara och förstå att
det inte är hur lätt som helst att försöka slänga bort de
två bästa åren i mitt liv. Inget som går över en natt.

Och att det gör så här ont är för det händer sjukt mycket
saker som jag inte har förberett mig på, jag har inte fått
tid att tänka på allt och vara förberedd på hur jag ska
reagera i dessa handlingar. Jag har inte fått min tid att
förstå vad som håller på att hända. Och det är något som
är sjukt viktigt för mig.

Nu behöver jag min tid att tänka på vad jag ska göra, hur
jag ska reagera på dessa händelser och sedan aggera
efter det som är bäst för dig. bäst för oss, bäst för henne
och bäst för mig. Det är svårt, så låt mig vara ett tag.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas det löser sig för dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback