Ingen vacker dag. Mohaha

Åh härlig morgon att vaknapå. Fem grader ute och solen skiner. Wonderful. 
Ni som känner mig vet att jag är ironisk. Iaf så fortsätter dagen med samhälls
förhör och svenska tråkig lektion. Toppen på berget är också att vi denna vecka
har vår underbara (läs underbara undertstryket) Ledarskap och kommunikations
lektion som varar på sisådär (inte så noga) 2 timmar och 15 min! Helvete.

Ja, bitter som jag är så lägger jag väll upp en härlig underbar söt bild på
kära mig själv. Nej vänta jag lägger fan ut två. Är jag inte bara FÖR fin?



Och vad fan gör jag med tungan? Aja, dags att kila till bussen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mys

2008-09-30 @ 12:14:47
Postat av: C

Vart har du köpt dina örhängen ? :)

2008-09-30 @ 14:42:10
Postat av: Anonym

Kommentar till "vad gör jag med tungan?"



Svar:



Du posar galet katten.

2008-09-30 @ 22:53:58
Postat av: Lavisa

Tack marcus..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback